C4970954-E519-4E2B-AE1F-E11FD44429E3.jpeg

Regler og kontakt

SG fitness

​

SG Fitness er foreningsbaseret fitnesscenter som er en del af SG. Centeret ligger i SG Huset, og er åbnet i nye lokaler med nyt udstyr, og et nyuddannet instruktørkorps, som står klar til at hjælpe dig.

​NYT MEDLEM - Sådan gør du

Velkommen til SG fitness – en del afSvendborg Gymnastikforening. Vi er glade for, at du vil være en del af foreningen. Herunder finder du en guide til hvordan du tilmelder dig, hvis du vil være medlem og tilmelde dig et hold i SG.

​

1. Opret dit SG medlemskab her.

VIGTIGT: Det er den person, der skal gå på holdet, der skal oprettes som medlem (ikke forælderen).

​

2. Tilmeld dig SG fitness her eller et hold.

Se mere om SGs afdelinger og eller gå til holdoversigten

NYT MEDLEM - Sådan gør du

Både step 1 og 2 kan gennemføres på knappen herunder

Hvad betyder det, at være et foreningsbaseret fitnesscenter?

• At fitnesscenteret drives af et udvalg, som vælges på den årlige generalforsamling.

• At instruktørerne er frivillige.

• At alle som har lyst til at træner i SG fitness bliver medlemmer i SG

Værdier

• Åbne fællesskaber

• Personlig udvikling

• Kvalitet og ordentlighed

• Man skal være fyldt 15 år for at kunne træne i SG fitness
    Dog kan man få lov at tilmelde sig et abonnement fra man er 12 år, hvis man altid træner sammen med en forældre. Denne skal således også tilmelde sig et abonnement.
    Der skal derfor kun betales depositum for 1 adgangsbrik.

• Man kan tilmelde sig, samt få introduktion til maskinerne nede i fitnesscenteret mandag til torsdag om formiddagen kl. 08.00-10.00 og eftermiddagen fra kl. 16.30-18.30

• Alternativt kan man henvende sig på SG Kontoret mandag -torsdag kl. 09.00 - 17.00

• Indmeldelse koster 100 kr. som opkræves automatisk ved tilmelding

• Adgangsbrikken er gratis, men der opkræves 100 kr. i depositum ved udlevering.

• Som medlem har man adgang i SG fitness fra kl. 05.00-23.00.

Dagsgæst i SG fitness

Hvis du er på ferie eller besøg i Svendborg og har lyst til at passe din træning har du mulighed for det i SG fitness som dagsgæst.

​

Det du skal gøre er flg.

1. Scan QR koden.​

2. Opret en profil

3. Betal 50 kr. og du vil nu modtage en mail med en adgangskode, som virker til både indgangen til Centeret, samt indgangen til SG fitness.

4. Du er nu klar til at kunne give den gas. Rigtig god fornøjelse.

​

Scan QR koden til en dagsbillet

qrcode en dagsbillet.jpg
340592856_546501297695777_9098639436178171146_n.jpg
341586548_1958764904460988_8666972405150227103_n.jpg

Regler

• SG Fitness er kun for medlemmer og alle, der skal ind i centeret skal registrere sin chip på adgangskontrollen ved indgangen.

• Omklædning foregår i omklædningsrummene og tasker, sko og overtøj opbevares i omklædningsrummene.

• I centeret anvendes indendørs træningssko og træningstøj.

• Træningsudstyret tørres af efter brug og vægte samt skiver lægges på plads efter brug.

• Vi henstiller til, at børn ikke opholde sig i fitnesscenteret, benyt i stedet det hyggelige område i foyeren

• Samtale i mobiltelefon henstiller til at man foregår udenfor fitnesscenteret

• Vægte og vægtstænger må først slippes når de har kontakt med gulvet.

• Henvisninger fra instruktører og bestyrelsen skal altid følges.

• Alle former for doping er forbudt og medfører bortvisning. Anti Doping Danmark foretager uventede kontrolbesøg i foreningen.

• Lokalerne må benyttes imellem kl. 5 og 23

• Vis hensyn til de øvrige medlemmer.

• Det er ikke tilladt at benytte snus i SG fitness

​

Ønsker du yderligere information vedr. SG Fitness, kontakt SG's kontor her:

Holdtræning

Ønsker du at træne på hold, findes der rigtig mange tilbud i SG Motion og fitness. Mere info HER

Tilmeldt dig her, hvis du i forvejen er tilmeldt et hold i SG

Dette abonnement kræver at du i forvejen er aktiv på hold i SG

NYT MEDLEM-sådn gør du
Regler og kontakt