Afdeling

Trampolin

Fornemmelsen af frihed, "luft undervingerne" og legen med den "akrobatiske krop" - det er trampolinspring når det er allerbedst, og derfor er der så mange som drages når de ser en trampolin.

I SG trampolin giver vi alt dette et ekstra skub, ved at undervise i sikkerhed, og metodikken omkring springopbygning.

TR hold A
HOLD

Hold nr. 90

Trampolin

Skærmbillede 2019-07-21 kl. 14.41.18.png

Trampolinspring er sjovt, spændende og generelt bare mega nice.

Alderstrin

4-8 kl.

Instruktør/træner

Emil Stenum

Jacob Kramer

M kontoret@svendborg-gf.dk

Træningstid og sted

Onsdag 17.30-19.00 i hallen i SG Huset

Træningsperiode

04.09.19 - 01.04.20

Vælg en eller flere – klik herunder:

Havetrampolin vs. trampolin

Hjemme hos stort set alle børnefamilier, står der er en havetrampolin i haven. Den er ofte omdrejningspunktet for meget forskellig leg, og samtidig et samlingspunkt.

Alt dette er rigtig dejligt, men meget få udnytter det fulde potentiale.

Ved at få undervisning i sikkerhed og metodikkerne (opbygningen) af forskellige spring, kan legen for alvor folde sig ud. Alt dette, og sikkert meget mere, får man, hvis man tilmelder sig et trampolinhold i  SG trampolin.

Udstyr og forældrehjælp

En stortrampolin kan virke som et "voldsomt" redskab, og det er da ingen hemmelighed, at det er en stor opgave for de frivillige instruktører at gøre trampolinerne klar til træning. Derfor vil det være en KÆMPE HJÆLP, hvis der er forældre, som vil hjælpe med dette ca. 15 min. før hold A og igen ca. 15 min. efter hold B. Det er også i den ånd, at vi gerne vil lave forening. På forhånd tak.

TR Hold
TR Information
UDVALG OG KONTAKT

Udvalget arbejder på at kunne tilbyde et bredt udvalg af aktiviteter. Vi håber, at du vil finde dig godt tilpas i Svendborg Gymnastikforening og få netop den træning, du kommer for. Kontakt os, hvis du har nye ideer og forslag.

Lone Rask

M: lone-rask@mail.dk

Bettina Joe Brandt
M: b.joe@email.dk

Frank From
M: frank.from@gmail.com

Udvalgsmedlem

Nyt medlem, skal det være dig?

Kontakt formand Lone Rask

TR Udvalg og kontakt