TRÆNINGSLJER I SG-HUSET

​

SG Huset har nogle af Europas bedste gymnastikfaciliteter, og da det samtidig er en del af Svendborg Idrætscenter, er der mange muligheder for andre aktiviteter.

Faciliteter

​

Hvad kan en træningslejr bestå af?

En træningslejr består typisk af 2 - 3 træningspas á 2 – 3 timer pr. dag.

Træning, overnatning og forplejning foregår alt sammen i SG Huset.

​

Det vil være muligt at benytte vores fitness-center under hele træningslejren - det er med i prisen.

​

Hvilke perioder af året kan der bookes?

Træningslejre kan bookes hele året, dog fortrinsvis fra uge 29-33.

​

Booker man udenfor disse uger, fx. weekender, efterårs-, jule- og vinterferier, kan der være SG-hold der træner, derfor må man være indstillet på at skulle pakke bagage ned de dage, hvor der trænes i overnatningslokaler.

Overnatning

Overnatning foregår på feltmæssigt Medbring selv dyne/sovepose. Der er mulighed for at leje madrasser eller man kan selv medbringe (god kvalitet).

Klublokale

Efter træning vil det være muligt at benytte SG's klublokale til afslapning, spil, TV m.m.

​

Der er fri internet i hele SG-Huset.

Priser (2023)

Træning pr. dag DKK 150,00 pr. person

Overnatning pr. nat DKK 50,00 pr. person

Leje af madras pr. nat DKK 25,00 pr. person

Booking

Booking sker via SG kontoret på mail: kontoret@svendborg-gf.dk.

​

Vi reserverer lokalerne og der sendes en ordrebekræftelse med et depositum, der skal betales indenfor 8 dage.

Når depositum er betalt, er booking bindende.

Forplejning

Forplejning købes i vores cafe, Energibaren:

En dagspakke består af:

• Morgenmad

• Frugt

• Varm ret med tilbehør

• Let forfriskning

• Varm ret med tilbehør

​

Ønskes specialkost, hvis man er allergiker, har diabetes eller lign., må der påregnes ekstra betaling.

Al forplejning aftales og bestilles i Energibaren på mail senest 1 måned før ankomst: kontakt@energibaren.com

​

Link til Energibarens hjemmeside:

Svømmehal

Svømmehal forefindes også og kan benyttes mod betaling.

​

Link til Svømmehals hjemmeside:

Transport

Vi vil gerne være behjælpelige med bustransport. Tag kontakt til SG-Kontoret og spørg efter pris, den afhænger af antal personer

samt hvor i landet, I skal transporteres fra.

I bliver hentet det aftalte sted og kørt retur efter endt ophold.

Det vil især være en fordel ved mange personer.

Busselskabet har busser op til 86 personer.

​

Kommer I med tog, køb billet til Svendborg Vest, som ligger lige ved SG Huset (5 minutters gang).

Det er enkelt og let at komme hertil.

​

Vil I på shoppetur til Odense, tager det ca. 45 min. med toget.

​

Shoppetur til Svendborg by er en oplagt mulighed, det tager ca. 30 min. til fods.

OPLEVELSER PÅ SYDFYN

Gorilla Park

Klatreparken Gorilla Park ligger ca. 13 km fra SG Huset, vi hjælper gerne med formidling, køb af billetter og evt. transport frem og tilbage.

Link til Gorilla Parks hjemmeside:

Egeskov Slot

Egeskov Slot ligger ca. 20 km fra SG-Huset og har åbent i perioden sidst april til sidst oktober. Vi hjælper her også gerne med formidling, køb af billetter og evt. transport frem og tilbage.

​

Link til Egeskov Slots hjemmeside:

Naturama

Kom tæt på naturen i byens formidlings- og videnscenter med naturen i focus. Naturama ligger midt i Svendborg By - ca. 2,5 km fra SG-Huset.

​

Link til Naturamas hjemmeside:

Badestrand

Christiansminde strand ligger tæt på og her kan i tage en offentlig bus, busplaner udleveres på kontoret.

Indkøb

Indkøbsmuligheder, Netto, ligger ca. 5 min. gang fra SG-Huset -de har åbent alle ugens dage fra kl. 6.00-22.00.

FC Informationer
FC Billeder og film