Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakt os

M: kontoret@svendborg-gf.dk

M: 62 22 80 00

Generalforsamling

​

Generalforsamlingen er foreningens højeste myndighed. det er her, du som medlem eller forældre til et børnemedlem kan gøre din indflydelse gældende og deltage i debatter, afstemninger og valg af medlemmer til bestyrelsen.

​

Du kan selv stille op. Vi ønsker at sikre en bred sammensætning af bestyrelsen og andre udvalg, så du er altid velkommen til at kontakte en af os i bestyrelsen, hvis du kunne være interesseret i at tilbyde din hjælp, viden og kompetencer.

Generalforsamlingen i HB (hovedbestyrelsen) holdes altid første onsdag i november. De enkelte afdelinger skal senest denne dag have afholdt deres generalforsamlinger. Flere gør det på dagen, sådan at man har mulighed for at gå til flere generalforsamlinger den samme aften.

Du er altid velkommen til at kontakte SG kontoret hvis du vil se referater mm. fra generalforsamlingen.