Afdelinger

Find dit match

Hvad kan du gå til? Find den afdeling, der matcher dig!

Se og læs om SGs afdelinger herunder.

​

Søger du efter en oversigt med alle SGs hold?

Få det fulde overblik via holdoversigten her.

AFDELINGER

Atletik​

​

I SG Atletik træner vi løb hele året med start på Høje Bøge eller SG Huset. Atletik til børn og unge er på Høje Bøge om sommeren og i SG huset om vinteren
​
Løb og atletik er for unge og voksne.

Børn

​

SG Børn tilbyder gymnastik og leg for de mindste og meget gerne også til mor og far. Vi glæder os til se dig og din familie.

​

Vi har hold til børn mellem 2 og 9 år.

Idrætsgymnastik

​

Idrætsgymnastik kendes af mange som redskabsgymnastik, og måske har du prøvet noget af det i skolen, eller set det til OL?

​

Vi har hold fra årgang 2004-2009.

Klatring​

SG`s Klatreklub er for unge og voksne. Klubben holder til på den topmoderne Bouldervæg ved Energibaren i foyeren i SG Huset.
​
Klatring er for unge og voksne.

Motion og Fitness​

SG Motion og Fitness har åbent fitnesscenter og holdtræning med bl.a. yoga, zumba, ryghold, klassisk herregymnastik, jumping fitness og meget mere!

​

Vi har primært hold for voksne – og et enkelt til de 10-14 årige.

Power Tumbling

​

Power tumbling er en form for springgymnastik, for dig som kan lide fart over feltet og at springe baglæns. Der springes på en 25 meter fiberbane.

​

Vi har hold til både voksne, unge og børn (fra ca. 7 år).

Rytmisk Gymnastik og Dans​

​

SG rytmisk gymnastik og dans tilbyder aktiviteter til både gymnaster og dansere. Vi udbyder hold både for begyndere, øvede og elite.

​

Vi har hold til både voksne, unge og børn (fra 3. klasse)

TeamGym

Konkurrencegymnastik i hold i 3 discipliner; måtte, trampet og rytmisk serie. En idrætsgren med spænding, fart og fællesskab.

​

Vi har hold til både voksne, unge og børn (fra ca. 8 år)

Afdelinger